Typ tekstu: Książka
Autor: Dawid Bieńkowski
Tytuł: Nic
Rok: 2005
liczby klientów należy uważnie się przyjrzeć, jak zarządzają restauracjami partnerzy. Fantastyczny obrót, a zyski minimalne. Co to może znaczyć? Nasi partnerzy szybko poczuli się nadzwyczaj pewnie w restauracjach, stracili poczucie rzeczywistości i są przekonani, że to oni są właścicielami Positive'a. Wszystko to znamy. Wszędzie gdzie opanowywaliśmy rynek przez partnerów... Turcja, Grecja, Kenia, cała Ameryka Południowa. Nic nowego... Zaniżają zyski, obciążają nas fikcyjnymi kosztami i generalnie nic nie robią, bo uważają, że sprzedaż będzie rosła sama z siebie. Marka Positive'a będzie ciągle nakręcać sprzedaż. A oni będą sobie tylko naliczać prowizję...

Czy myślą, że Positive jest ślepy, że nie budował sieci na
liczby klientów należy uważnie się przyjrzeć, jak zarządzają restauracjami partnerzy. Fantastyczny obrót, a zyski minimalne. Co to może znaczyć? Nasi partnerzy szybko poczuli się nadzwyczaj pewnie w restauracjach, stracili poczucie rzeczywistości i są przekonani, że to oni są właścicielami Positive'a. Wszystko to znamy. Wszędzie gdzie opanowywaliśmy rynek przez partnerów... Turcja, Grecja, Kenia, cała Ameryka Południowa. Nic nowego... Zaniżają zyski, obciążają nas fikcyjnymi kosztami i generalnie nic nie robią, bo uważają, że sprzedaż będzie rosła sama z siebie. Marka Positive'a będzie ciągle nakręcać sprzedaż. A oni będą sobie tylko naliczać prowizję... <br><br>Czy myślą, że Positive jest ślepy, że nie budował sieci na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego