Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 03.12 (11)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Zaproponował mianowicie dwie wersje swojego flagowego auta 607: pierwsza to luksusowy kabriolet feline z silnikiem o mocy ponad 200 KM, druga - model paladine (przedłużana limuzyna wyposażona we wszystkie narzędzia pracy: od komputera przez łączność satelitarną po termosy i zmrożonego szampana).
Bogaci miłośnicy luksusowych samochodów nie powinni narzekać na ograniczony wybór. Kabriolet rolls-royce corniche za jedyne 536 tys. franków szwajcarskich, lexus 430, który - według Juana Diaza Ruiza, wiceprezydenta Toyota Motor Europe - jest najcichszym samochodem świata o największym wnętrzu, czy też najnowsze ferrari - to tylko kilka przykładów świadczących o tym, że produkcja luksusowych aut jest najbardziej dochodowa. Projektanci, szczególnie amerykańscy, wracają do
Zaproponował mianowicie dwie wersje swojego flagowego auta 607: pierwsza to luksusowy kabriolet &lt;foreign&gt;feline&lt;/&gt; z silnikiem o mocy ponad 200 KM, druga - model &lt;foreign&gt;paladine&lt;/&gt; (przedłużana limuzyna wyposażona we wszystkie narzędzia pracy: od komputera przez łączność satelitarną po termosy i zmrożonego szampana).<br>Bogaci miłośnicy luksusowych samochodów nie powinni narzekać na ograniczony wybór. Kabriolet &lt;foreign&gt;rolls-royce corniche&lt;/&gt; za jedyne 536 tys. franków szwajcarskich, lexus 430, który - według Juana Diaza Ruiza, wiceprezydenta Toyota Motor Europe - jest najcichszym samochodem świata o największym wnętrzu, czy też najnowsze ferrari - to tylko kilka przykładów świadczących o tym, że produkcja luksusowych aut jest najbardziej dochodowa. Projektanci, szczególnie amerykańscy, wracają do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego