Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 2003
jest oferowany w ogólnodostępnej promocji. Może się bowiem okazać, że rabaty dla wybranej grupy zawodowej i standardowe są identyczne. W wypadku tańszych aut zwykła zniżka bywa nawet atrakcyjniejsza. Choć korzyści są obustronne (importer więcej sprzedaje, klient mniej płaci), wiele firm nie korzysta z tej formy promocji. W Hondzie, Peugeocie, Renault, Mitsubishi i Suzuki trudno negocjować cenę ponad to, co jest w ofercie. Firmy tłumaczą to na dwa sposoby: "Auta sprzedają się dobrze, nie trzeba dodatkowej zachęty", albo "Nikogo nie wyróżniamy, wszystkich traktujemy tak samo".
więcej w lipcowym auto+
JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZNAJOMEGO, KTÓREMU PRZYSŁUGUJE ZNIŻKA
Sposób 1.
Znajomy kupuje auto
jest oferowany w ogólnodostępnej promocji. Może się bowiem okazać, że rabaty dla wybranej grupy zawodowej i standardowe są identyczne. W wypadku tańszych aut zwykła zniżka bywa nawet atrakcyjniejsza. Choć korzyści są obustronne (importer więcej sprzedaje, klient mniej płaci), wiele firm nie korzysta z tej formy promocji. W &lt;name type="org"&gt;Hondzie&lt;/&gt;, &lt;name type="org"&gt;Peugeocie&lt;/&gt;, &lt;name type="org"&gt;Renault&lt;/&gt;, &lt;name type="org"&gt;Mitsubishi&lt;/&gt; i &lt;name type="org"&gt;Suzuki&lt;/&gt; trudno negocjować cenę ponad to, co jest w ofercie. Firmy tłumaczą to na dwa sposoby: "Auta sprzedają się dobrze, nie trzeba dodatkowej zachęty", albo "Nikogo nie wyróżniamy, wszystkich traktujemy tak samo".<br>więcej w lipcowym &lt;tit&gt;auto+&lt;/&gt;<br>JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZNAJOMEGO, KTÓREMU PRZYSŁUGUJE ZNIŻKA<br>Sposób 1.<br>Znajomy kupuje auto
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego