Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
było na mityngach polskiej struktury "złotej piramidy" Vanila, na których roztaczano wizję przyszłych zysków, posługując się planem marketingowym Amwaya. Wielka gra, rozpoczęta przed prawie czterdziestu laty w Ada na przedmieściu Grand Rapids, toczy się już sama, bez kontroli tych, którzy ją zaczęli.
Tego papierowego dżina z plastikowej butelki koncentratu L.O.C. wypuścili sami twórcy Amwaya, DeVos i Van Andel, którzy bardzo wcześnie, już w pierwszych latach egzystencji firmy, zaczęli do swego biznesu dorabiać pisaną ideologię. Stworzyli w ten sposób nie tylko popyt na swoje oryginalne produkty, ale i zapotrzebowanie na zgrabnie pisane uzasadnienie ich zakupu. Zgodnie z prawidłami rynku, popyt kreuje
było na mityngach polskiej struktury "złotej piramidy" Vanila, na których roztaczano wizję przyszłych zysków, posługując się planem marketingowym Amwaya. Wielka gra, rozpoczęta przed prawie czterdziestu laty w Ada na przedmieściu Grand Rapids, toczy się już sama, bez kontroli tych, którzy ją zaczęli.<br>Tego papierowego dżina z plastikowej butelki koncentratu L.O.C. wypuścili sami twórcy Amwaya, DeVos i Van Andel, którzy bardzo wcześnie, już w pierwszych latach egzystencji firmy, zaczęli do swego biznesu dorabiać pisaną ideologię. Stworzyli w ten sposób nie tylko popyt na swoje oryginalne produkty, ale i zapotrzebowanie na zgrabnie pisane uzasadnienie ich zakupu. Zgodnie z prawidłami rynku, popyt kreuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego