Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
i handlowa.
Niejednokrotnie wybór lokalizacji może nastąpić na podstawie informacji priorytetowych, dotyczących jej zewnętrznych czynników. Zaleca się jednak, aby - o ile to możliwe (głównie ze względów finansowych i personalnych) - uzyskać nie tylko informacje priorytetowe, ale także komplementarne. Dzięki nim można bowiem dokładniej opisać poszczególne czynniki lokalizacji i ocenić ich znaczenie. Oceny poszczególnych czynników lokalizacji można dokonać posługując się metodą graficzną, uzupełniając ją o próbę liczbowego oszacowania każdego z czynników. Podstawą oceny mogą być liczbowe wartości elementów opisujących określone czynniki lokalizacji w rejonie dotychczas obsługiwanym przez bank. Natomiast w przypadku tworzenia nowego banku, podstawą oceny mogą być wartości średnie elementów opisujących poszczególne
i handlowa.<br>Niejednokrotnie wybór lokalizacji może nastąpić na podstawie informacji priorytetowych, dotyczących jej zewnętrznych czynników. Zaleca się jednak, aby - o ile to możliwe (głównie ze względów finansowych i personalnych) - uzyskać nie tylko informacje priorytetowe, ale także komplementarne. Dzięki nim można bowiem dokładniej opisać poszczególne czynniki lokalizacji i ocenić ich znaczenie. Oceny poszczególnych czynników lokalizacji można dokonać posługując się metodą graficzną, uzupełniając ją o próbę liczbowego oszacowania każdego z czynników. Podstawą oceny mogą być liczbowe wartości elementów opisujących określone czynniki lokalizacji w rejonie dotychczas obsługiwanym przez bank. Natomiast w przypadku tworzenia nowego banku, podstawą oceny mogą być wartości średnie elementów opisujących poszczególne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego