Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
o wprowadzeniu jednakowego znaku informującego, iż oznakowane nim produkty sprzyjają ochronie środowiska. Decyzja ta będzie dotyczyć głównie artykułów spożywczych, napojów i leków, chociaż nie tylko tych produktów.
Ograniczenia dotyczące reklamy niektórych produktów są oczywiście utrudnieniem dla wytwarzających je przedsiębiorstw, które próbują je omijać. Powstają na tym tle różnego rodzaju konflikty. Oto jeden z przykładów.

Przykład: Reakcja Komisji Europejskiej na reklamę firmy tytoniowej

Spór między firmą Philip Morris a Komisją Europejską powstał w wyniku przeprowadzenia przez tę międzynarodową korporację kampanii wymierzonej przeciwko europejskim przepisom ograniczającym palenie tytoniu. Kampania ta polegała na zamieszczeniu w różnych czasopismach, m.in. "The Wall Street Journal Europe
o wprowadzeniu jednakowego znaku informującego, iż oznakowane nim produkty sprzyjają ochronie środowiska. Decyzja ta będzie dotyczyć głównie artykułów spożywczych, napojów i leków, chociaż nie tylko tych produktów.<br>Ograniczenia dotyczące reklamy niektórych produktów są oczywiście utrudnieniem dla wytwarzających je przedsiębiorstw, które próbują je omijać. Powstają na tym tle różnego rodzaju konflikty. Oto jeden z przykładów.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Reakcja Komisji Europejskiej na reklamę firmy tytoniowej&lt;/&gt;<br><br>Spór między firmą Philip Morris a Komisją Europejską powstał w wyniku przeprowadzenia przez tę międzynarodową korporację kampanii wymierzonej przeciwko europejskim przepisom ograniczającym palenie tytoniu. Kampania ta polegała na zamieszczeniu w różnych czasopismach, m.in. "The Wall Street Journal Europe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego