Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
lub poddać kosztownym remontom. Plan ten wydaje się ryzykowny przy zestawieniu nakładów z aktualną wartością rynkową tych statków. Powstaje pytanie o sens inwestowania ok. 300-500 tys. USD w remonty w imię próby udowodnienia, że "jesteśmy w stanie konkurować"?
- Co więc pańskim zdaniem należy robić?
- Wielce prawdopodobna konieczność sprzedaży przez PŻB części floty z jednej strony oraz konieczność przyjrzenia się potrzebom wymiany jednego z naszych promów z drugiej, rysuje możliwość wymiany dwóch starszych statków na jeden nowszy, odpowiadający wymogom rynku.
- A jak wygląda sytuacja Unity Line?
- U nas jest ona niewiele bardziej "komfortowa". Oczywiście jest lepsza, bo mamy nowoczesną "Polonię". Musimy
lub poddać kosztownym remontom. Plan ten wydaje się ryzykowny przy zestawieniu nakładów z aktualną wartością rynkową tych statków. Powstaje pytanie o sens inwestowania ok. 300-500 tys. USD w remonty w imię próby udowodnienia, że "jesteśmy w stanie konkurować"?&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Co więc pańskim zdaniem należy robić?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Wielce prawdopodobna konieczność sprzedaży przez PŻB części floty z jednej strony oraz konieczność przyjrzenia się potrzebom wymiany jednego z naszych promów z drugiej, rysuje możliwość wymiany dwóch starszych statków na jeden nowszy, odpowiadający wymogom rynku.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- A jak wygląda sytuacja Unity Line?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- U nas jest ona niewiele bardziej "komfortowa". Oczywiście jest lepsza, bo mamy nowoczesną "Polonię". Musimy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego