Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
telebimów sączył się koszmar okrucieństw - od rewolucji francuskiej po rzezie dokonywane przez fundamentalistów islamskich. Na tle zanurzonej w czerwonej poświacie gilotyny czarne postacie rewolucjonistów obwieszczały zwycięstwo nowego wspaniałego świata. W kolejnym akcie bojowników zastąpił korowód prostytutek i tancerek kankana. "To otwarcie sezonu widzowie będą pamiętać przez lata" - napisał krytyk "Washington Post". Tak Treliński w rocznicę ataku na USA opowiedział o terroryzmie za pomocą XIX-wiecznej opery Umberta Giordana "Andrea Chenier".

Obrazy niczym z filmów Tarantina to na operowej scenie zawładniętej przez Trelińskiego norma. Arie operowe śpiewa się w biegu albo leżąc na fotelu dentystycznym. - Scenografia ma być jak kostka Rubika. Jeden
telebimów sączył się koszmar okrucieństw - od rewolucji francuskiej po rzezie dokonywane przez fundamentalistów islamskich. Na tle zanurzonej w czerwonej poświacie gilotyny czarne postacie rewolucjonistów obwieszczały zwycięstwo nowego wspaniałego świata. W kolejnym akcie bojowników zastąpił korowód prostytutek i tancerek kankana. "To otwarcie sezonu widzowie będą pamiętać przez lata" - napisał krytyk "Washington Post". Tak Treliński w rocznicę ataku na USA opowiedział o terroryzmie za pomocą XIX-wiecznej opery Umberta Giordana "Andrea Chenier". <br><br>Obrazy niczym z filmów Tarantina to na operowej scenie zawładniętej przez Trelińskiego norma. Arie operowe śpiewa się w biegu albo leżąc na fotelu dentystycznym. - Scenografia ma być jak kostka Rubika. Jeden
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego