Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 27/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
w czwartek. Nasze firmy wystąpiły jako konsorcjum "Polskie Stocznie". Zrzesza ono Stocznie: Gdynia, Szczecińską oraz Marynarki Wojennej a także Gdańską Stocznię Remontową. Ze strony polskiej rozmawiał wiceminister infrastruktury Marek Szymoński, partnera rosyjskiego reprezentował wiceminister transportu Wiaczesław Ruksza. Zasady finansowania i asortyment zamówień mają być określone w trakcie kolejnych rozmów dwustronnych. Projekt przewiduje długoterminowe kontrakty dla polskich stoczni. - Rozmowy są bardzo ogólne. Prawdopodobnie dojdzie tylko do ustalenia sposobu przyszłych kontaktów - wyjaśnia Marek Tałasiewicz, wiceprezes Porty Holding. Prawdopodobnie w Polsce budowane byłyby m.in. holowniki arktyczne. Remontowano by także statki, które dla Związku Radzieckiego a później Rosji wybudowały nasze stocznie. - Myślę, że będziemy
w czwartek. Nasze firmy wystąpiły jako konsorcjum "Polskie Stocznie". Zrzesza ono Stocznie: Gdynia, Szczecińską oraz Marynarki Wojennej a także Gdańską Stocznię Remontową. Ze strony polskiej rozmawiał wiceminister infrastruktury Marek Szymoński, partnera rosyjskiego reprezentował wiceminister transportu Wiaczesław Ruksza. Zasady finansowania i asortyment zamówień mają być określone w trakcie kolejnych rozmów dwustronnych. Projekt przewiduje długoterminowe kontrakty dla polskich stoczni. <q>- Rozmowy są bardzo ogólne. Prawdopodobnie dojdzie tylko do ustalenia sposobu przyszłych kontaktów</> - wyjaśnia Marek Tałasiewicz, wiceprezes Porty Holding. Prawdopodobnie w Polsce budowane byłyby m.in. holowniki arktyczne. Remontowano by także statki, które dla Związku Radzieckiego a później Rosji wybudowały nasze stocznie. <q>- Myślę, że będziemy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego