Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Hieronima Boscha bądź fotogramami Edwarda Hartwiga z okresu międzywojennego.

Przy Świerczewskiego w Warszawie spółdzielnia Społem postawiła automat do wody sodowej (1967)

"Elektryfikacja wsi Kąty Czarnożełskie" z grudnia 1955 r. w nastroju przypomina obrazy Wyspiańskiego. Zdjęcia z pierwszych dni odbudowy kraju, w czym uczestniczyli wszyscy. Życie codzienne w jakże nieodległej Polsce. Renesans fotografii? Tak, bo jak inaczej interpretować rosnące zainteresowanie kolejnymi czarno-białymi albumami i retrospektywnymi wystawami fotogramów, takimi jak "Zakazane zdjęcia" (prezentujące fotografie zatrzymane przez PRL-owską cenzurę i ujawnione wraz z cenzorskimi zapisami), "Stulecie Polaków" (sumujące utrwalone na błonie fotograficznej polskie doświadczenia mijającego wieku) czy najnowsza ekspozycja "Taka była Polska
Hieronima Boscha bądź fotogramami Edwarda Hartwiga z okresu międzywojennego.<br><br>&lt;tit&gt;Przy Świerczewskiego w Warszawie spółdzielnia Społem postawiła automat do wody sodowej (1967)&lt;/&gt;<br><br>"Elektryfikacja wsi Kąty Czarnożełskie" z grudnia 1955 r. w nastroju przypomina obrazy Wyspiańskiego. Zdjęcia z pierwszych dni odbudowy kraju, w czym uczestniczyli wszyscy. Życie codzienne w jakże nieodległej Polsce. Renesans fotografii? Tak, bo jak inaczej interpretować rosnące zainteresowanie kolejnymi czarno-białymi albumami i retrospektywnymi wystawami fotogramów, takimi jak "Zakazane zdjęcia" (prezentujące fotografie zatrzymane przez PRL-owską cenzurę i ujawnione wraz z cenzorskimi zapisami), "Stulecie Polaków" (sumujące utrwalone na błonie fotograficznej polskie doświadczenia mijającego wieku) czy najnowsza ekspozycja "Taka była Polska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego