Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Belgia), Advertising Standards Authority of Ireland ASAI (Irlandia), Advertising Standards Authority ASA (Wielka Brytania), Independent Television Association ITVA (Wielka Brytania), The Swedish Council on Market Ethics (Szwecja), Oasterreichisches Werberat (Austria), Instituto Dell' Autodisciplina Publicitaria IAP (Włochy), Enosis Deafimistikon Eairon Ellada EDEE (Grecja), Schweizer Kommission fuar die Lauterkeit in der Werbung (Szwajcaria), Autocontrol de la PublicidaMd (Hiszpania), Direct Mail Services Standards Board DMSSB (Wielka Brytania), Stichting Reclame Code SRC (Holandia).
EASA umożliwia rozstrzyganie sporów w skali międzynarodowej. Przykładami takiej działalności mogą być następujące sytuacje.
1. Pewna irlandzka firma sprzedaży wysyłkowej kierowała z terytorium Holandii listy reklamowe do nabywców we Francji, w których
Belgia), Advertising Standards Authority of Ireland ASAI (Irlandia), Advertising Standards Authority ASA (Wielka Brytania), Independent Television Association ITVA (Wielka Brytania), The Swedish Council on Market Ethics (Szwecja), Oasterreichisches Werberat (Austria), Instituto Dell' Autodisciplina Publicitaria IAP (Włochy), Enosis Deafimistikon Eairon Ellada EDEE (Grecja), Schweizer Kommission fuar die Lauterkeit in der Werbung (Szwajcaria), Autocontrol de la PublicidaMd (Hiszpania), Direct Mail Services Standards Board DMSSB (Wielka Brytania), Stichting Reclame Code SRC (Holandia).<br>EASA umożliwia rozstrzyganie sporów w skali międzynarodowej. Przykładami takiej działalności mogą być następujące sytuacje.<br>1. Pewna irlandzka firma sprzedaży wysyłkowej kierowała z terytorium Holandii listy reklamowe do nabywców we Francji, w których
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego