Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
u Volvo CVVT, czyli Continously Variable Valve Timing). Ta ciężka limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niecałe 8 s. Jeszcze bardziej zadziwia przyspieszenie od 180 do 220 km/h - kierowca czuje się wtedy, jak pilot startującego samolotu. Niestety, zużycie paliwa jest podobne w obu tych maszynach i dla Volvo S80 T6 wynosi od 14 do 16 l/100 km.

Równolegle do silnika umieszczono 4-stopniową automatyczną skrzynię biegów produkcji GM. Sterowanie pracą skrzyni i motoru opracowano perfekcyjnie i zmiany przełożeń się nie wyczuwa. Istnieje możliwość przełączenia trybu pracy na ręczny, ale nie wiem, jakie mogą być zalety tego rozwiązania
u Volvo CVVT, czyli Continously Variable Valve Timing). Ta ciężka limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niecałe 8 s. Jeszcze bardziej zadziwia przyspieszenie od 180 do 220 km/h - kierowca czuje się wtedy, jak pilot startującego samolotu. Niestety, zużycie paliwa jest podobne w obu tych maszynach i dla Volvo S80 T6 wynosi od 14 do 16 l/100 km.<br><br>Równolegle do silnika umieszczono 4-stopniową automatyczną skrzynię biegów produkcji GM. Sterowanie pracą skrzyni i motoru opracowano perfekcyjnie i zmiany przełożeń się nie wyczuwa. Istnieje możliwość przełączenia trybu pracy na ręczny, ale nie wiem, jakie mogą być zalety tego rozwiązania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego