Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
podstawowe, obecne i przyszłe strategie z punktu widzenia globalizacji działań w skali europejskiej. Te możliwe warianty przedstawia rys.18. Na rysunku na osi poziomej uwzględniono stopień zróżnicowania produktów i popytu na nie, a na osi pionowej ukazano, czy popyt i konkurencja mają charakter lokalny, czy też globalny w skali europejskiej. W efekcie przedstawiono skrajne warianty strategii. Strategia działania w skali europejskiej jest uzasadniona wtedy, gdy produkty mogą być standardowe, gdyż popyt jest jednorodny, a konkurencja ma charakter ogólnoeuropejski.
Gdy popyt na różne produkty jest zróżnicowany, a poza tym konkuruje się na rynkach lokalnych, to strategia polega na działaniu w lukach rynkowych.
Przedsiębiorstwa
podstawowe, obecne i przyszłe strategie z punktu widzenia globalizacji działań w skali europejskiej. Te możliwe warianty przedstawia rys.18. Na rysunku na osi poziomej uwzględniono stopień zróżnicowania produktów i popytu na nie, a na osi pionowej ukazano, czy popyt i konkurencja mają charakter lokalny, czy też globalny w skali europejskiej. W efekcie przedstawiono skrajne warianty strategii. Strategia działania w skali europejskiej jest uzasadniona wtedy, gdy produkty mogą być standardowe, gdyż popyt jest jednorodny, a konkurencja ma charakter ogólnoeuropejski.<br>Gdy popyt na różne produkty jest zróżnicowany, a poza tym konkuruje się na rynkach lokalnych, to strategia polega na działaniu w lukach rynkowych.<br>Przedsiębiorstwa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego