Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 1999
kasie TP S.A., urzędzie pocztowym, banku lub dzień dokonania płatności przelewem.

Dział VI Reklamacje


(38
Abonenci mogą składać reklamacje z tytułu niewykonania, nienależytego wykonania usługi telefonicznej lub wadliwego jej rozliczenia.

(39
Reklamacja dotycząca trwale występującej, złej pod względem technicznym jakości usług, może być uznana przez odpowiednie okresowe obniżenie opłaty abonamentowej.

(40
W przypadku zgłoszenia reklamacji co do wysokości opłat za czas trwania postępowania reklamacyjnego odsetek nie pobiera się.

(41
Szczegółowe zasady i tryb rozpatrywania reklamacji reguluje rozporządzenie Ministra łączności z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 64
kasie TP S.A., urzędzie pocztowym, banku lub dzień dokonania płatności przelewem.<br><br>&lt;tit&gt;Dział VI Reklamacje&lt;/&gt;<br><br><br>(38<br>Abonenci mogą składać reklamacje z tytułu niewykonania, nienależytego wykonania usługi telefonicznej lub wadliwego jej rozliczenia.<br><br>(39<br>Reklamacja dotycząca trwale występującej, złej pod względem technicznym jakości usług, może być uznana przez odpowiednie okresowe obniżenie opłaty abonamentowej.<br><br>(40<br>W przypadku zgłoszenia reklamacji co do wysokości opłat za czas trwania postępowania reklamacyjnego odsetek nie pobiera się.<br><br>(41<br>Szczegółowe zasady i tryb rozpatrywania reklamacji reguluje rozporządzenie Ministra łączności z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 64
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego