Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
ogromnym procencie, ale teraz tak, żeby nauczyć się czegoś to przeważnie, na przykład, zmierzyć opór, czegoś tam, jakiegoś przewodnika, trzeba umieć manipulować, trzeba pozwolić manipulować, trzeba, żeby uczeń wziął udział w zabawie, żeby nauczyć się rozumieć, to trzeba umieć wątpić, nauczyciel powinien mieć, znaczy nie może być autorytetem jedynym, wyrocznią absolutną, musi pozwolić uczniom nie zgodzić się z nim, no, ale to by zmieniło fundamentalnie, i daj Boże, polską szkołę, gdzie nie będzie autorytarnego nauczyciela, tylko będzie przewodnik w poznawaniu wiedzy, no, takie jest zamierzenie reformy, a czy to się uda?…
- No więc właśnie.
- Uda się, jak będą wspaniali nauczyciele
ogromnym procencie, ale teraz tak, żeby nauczyć się czegoś to przeważnie, na przykład, zmierzyć opór, czegoś tam, jakiegoś przewodnika, trzeba umieć manipulować, trzeba pozwolić manipulować, trzeba, żeby uczeń wziął udział w zabawie, żeby nauczyć się rozumieć, to trzeba umieć wątpić, nauczyciel powinien mieć, znaczy nie może być autorytetem jedynym, wyrocznią absolutną, musi pozwolić uczniom nie zgodzić się z nim, no, ale to by zmieniło fundamentalnie, i daj Boże, polską szkołę, gdzie nie będzie autorytarnego nauczyciela, tylko będzie przewodnik w poznawaniu wiedzy, no, takie jest zamierzenie reformy, a czy to się uda?&#133;&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt; - No więc właśnie.&lt;/&gt; <br>&lt;who4&gt; - Uda się, jak będą wspaniali nauczyciele
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego