Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
ten sposób bardzo dobry już dostęp do całego silnika.
Zakładamy tylny pas oczywiście w odwrotnej kolejności, pamiętając jednak o tym by pod dolną ławą nakrętkę podłożyć przewód doprowadzający masy z nadwozia do silnika.
(F)
((...))

strona 12


NA PRZEJAZDACH KOLEJOWYCH



Strzeż się pociągu! To slogan stary i oklepany, ale - niestety - wciąż aktualny. Zbyt często bowiem słyszymy o zderzeniach na przejazdach kolejowych, przy czym wypadki te należą do najbardziej tragicznych. Masa pociągu jest tak ogromna, że kierowca i pasażerowie samochodu, który wpadnie pod lokomotywę, praktycznie nie mają żadnych szans na uratowanie życia.
Dlatego przejazdy kolejowe pokonujemy z największą ostrożnością. Kiedy w perspektywie szosy
ten sposób bardzo dobry już dostęp do całego silnika. <br>Zakładamy tylny pas oczywiście w odwrotnej kolejności, pamiętając jednak o tym by pod dolną ławą nakrętkę podłożyć przewód doprowadzający masy z nadwozia do silnika. <br>&lt;au&gt; (F) &lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>((...))<br><br>strona 12<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br>&lt;tit&gt; NA PRZEJAZDACH KOLEJOWYCH &lt;/&gt;<br><br><br><br>Strzeż się pociągu! To slogan stary i oklepany, ale - niestety - wciąż aktualny. Zbyt często bowiem słyszymy o zderzeniach na przejazdach kolejowych, przy czym wypadki te należą do najbardziej tragicznych. Masa pociągu jest tak ogromna, że kierowca i pasażerowie samochodu, który wpadnie pod lokomotywę, praktycznie nie mają żadnych szans na uratowanie życia. <br>Dlatego przejazdy kolejowe pokonujemy z największą ostrożnością. Kiedy w perspektywie szosy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego