Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
służyć do oceny konkurencyjności firmy na różnych rynkach jej działania lub też można ją wykorzystywać do analizowania zmian stopnia konkurencyjności na jednym rynku.
Omawiana metoda może być tak zmodyfikowana, aby można było precyzyjnie określić atrakcyjność rynku, na którym działa dane przedsiębiorstwo. W tym celu dokonuje się określenia czynników stanowiących o atrakcyjności rynku i ryzyka związanego z funkcjonowaniem firmy na tym rynku.
Przedstawia to rys.17.
Z punktu widzenia przedsiębiorstwa najkorzystniejsza jest taka sytuacja, gdy działa na rynku atrakcyjnym, gdzie równocześnie ryzyko osiąga najniższy poziom. Przedsiębiorstwo znajduje się w najgorszej sytuacji na rynku mało atrakcyjnym, o dużym stopniu ryzyka. Tę metodę można
służyć do oceny konkurencyjności firmy na różnych rynkach jej działania lub też można ją wykorzystywać do analizowania zmian stopnia konkurencyjności na jednym rynku.<br>Omawiana metoda może być tak zmodyfikowana, aby można było precyzyjnie określić atrakcyjność rynku, na którym działa dane przedsiębiorstwo. W tym celu dokonuje się określenia czynników stanowiących o atrakcyjności rynku i ryzyka związanego z funkcjonowaniem firmy na tym rynku.<br>Przedstawia to rys.17.<br>Z punktu widzenia przedsiębiorstwa najkorzystniejsza jest taka sytuacja, gdy działa na rynku atrakcyjnym, gdzie równocześnie ryzyko osiąga najniższy poziom. Przedsiębiorstwo znajduje się w najgorszej sytuacji na rynku mało atrakcyjnym, o dużym stopniu ryzyka. Tę metodę można
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego