Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
GRP, a dla podpór wyposażonych w stopy zamocowane do podpór przegubowo, krawędzią wywrotu jest linia prosta łącząca punkty na stopach bezpośrednio poniżej osi przegubu, krawędź wywrotu na bok dla zablokowanych lub niewahliwych mostów jest linią prostą łączącą środki powierzchni styku ogumienia, a w przypadku ogumienia bliźniaczego punkty środkowe między oponami bliźniaczymi (rys. 8.5) po tej samej stronie maszyny na powierzchni odniesienia podłoża GRP. Dla koparek z wahliwym mostem, krawędzią wywrotu jest linia prosta poprowadzona przez środek przegubu mostu i inny sztywny punkt podparcia, znajdujący się na płaszczyźnie odniesienia podłoża GRP.
Tak zdefiniowane krawędzie wywrotu są uwzględniane przy ustalaniu udźwigu koparki
GRP, a dla podpór wyposażonych w stopy zamocowane do podpór przegubowo, krawędzią wywrotu jest linia prosta łącząca punkty na stopach bezpośrednio poniżej osi przegubu, krawędź wywrotu na bok dla zablokowanych lub niewahliwych mostów jest linią prostą łączącą środki powierzchni styku ogumienia, a w przypadku ogumienia bliźniaczego punkty środkowe między oponami bliźniaczymi (rys. 8.5) po tej samej stronie maszyny na powierzchni odniesienia podłoża GRP. Dla koparek z wahliwym mostem, krawędzią wywrotu jest linia prosta poprowadzona przez środek przegubu mostu i inny sztywny punkt podparcia, znajdujący się na płaszczyźnie odniesienia podłoża GRP.<br>Tak zdefiniowane krawędzie wywrotu są uwzględniane przy ustalaniu udźwigu koparki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego