Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
pojemności komunikatu oraz osłabienia jego dotarcia o tyle w fazie informacyjnej kampanii staje się głównym elementem wiadomości. Syd Field, scenarzysta amerykański uznawany za klasyka, opisując motywację działań głównego bohatera filmu, określa ją następująco:
1, bohater wchodzi w interakcję z innymi postaciami istotnymi dla akcji;
2, rozwiązuje konflikty związane z osiągnięciem celów istotnych dla akcji;
3, kontaktuje się z samym sobą, jeśli służy to rozwojowi akcji.
Poza tym nie powinien robić nic innego, ponieważ powyższe działania są w zupełności wystarczające dla rozwoju akcji.
Parafrazując jego słowa, stwierdzić można, że:
1, informacje zapisywane w komunikacie reklamowym wchodzą w interakcję z innymi informacjami w
pojemności komunikatu oraz osłabienia jego dotarcia o tyle w fazie informacyjnej kampanii staje się głównym elementem wiadomości. Syd Field, scenarzysta amerykański uznawany za klasyka, opisując motywację działań głównego bohatera filmu, określa ją następująco:<br> 1, bohater wchodzi w interakcję z innymi postaciami istotnymi dla akcji; <br>2, rozwiązuje konflikty związane z osiągnięciem celów istotnych dla akcji; <br>3, kontaktuje się z samym sobą, jeśli służy to rozwojowi akcji. <br>Poza tym nie powinien robić nic innego, ponieważ powyższe działania są w zupełności wystarczające dla rozwoju akcji. <br>Parafrazując jego słowa, stwierdzić można, że: <br>1, informacje zapisywane w komunikacie reklamowym wchodzą w interakcję z innymi informacjami w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego