Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Dlatego zamiast o napoju, Frugo chce rozmawiać o wartościach i ideałach młodego pokolenia. Chce być jego głosem, artykułować jego przekonania, pragnienia, jego bunt. Organizując akcje, happeningi i prowokacje RIF zamierza walczyć przeciwko zakłamaniu i komercjalizacji, bo - jak wykazały badania - są to ważne problemy grupy docelowej. Producent napoju przeznacza na ten cel 12 gr od każdej sprzedanej butelki, wyrażając nadzieję, że animowany przez niego ruch z czasem stanie się czymś bardziej autentycznym. Sam w przyszłości widzi swoją rolę jako sponsora takiego zjawiska. Dlatego na wszystkich materiałach RIF pojawiają się gdzieś z boku skromne buteleczki i deklaracje, że "Frugo to tylko napój".
Nie
Dlatego zamiast o napoju, Frugo chce rozmawiać o wartościach i ideałach młodego pokolenia. Chce być jego głosem, artykułować jego przekonania, pragnienia, jego bunt. Organizując akcje, happeningi i prowokacje RIF zamierza walczyć przeciwko zakłamaniu i komercjalizacji, bo - jak wykazały badania - są to ważne problemy grupy docelowej. Producent napoju przeznacza na ten cel 12 gr od każdej sprzedanej butelki, wyrażając nadzieję, że animowany przez niego ruch z czasem stanie się czymś bardziej autentycznym. Sam w przyszłości widzi swoją rolę jako sponsora takiego zjawiska. Dlatego na wszystkich materiałach RIF pojawiają się gdzieś z boku skromne buteleczki i deklaracje, że "Frugo to tylko napój". <br>Nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego