Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
dodatkowych usług, rzadko spotykanych w innych bankach. W praktyce wiązałoby się to z poważnymi nakładami, przy niepewnym efekcie takich działań. Dlatego właśnie rzadko stosuje się politykę cen penetracyjnych. Przypadki stosowania takich cen odnoszą się raczej do klienta masowego i produktów standardowych oferowanych przez nowe banki dopiero wchodzące na rynek.

Polityka cenowa polskich banków polegała przede wszystkim na stosowaniu jednolitych cen dla wszystkich klientów, choć część banków nieznacznie różnicowała ceny, a niektóre z usług świadczyła bezpłatnie. Podstawą różnicowania cen była wysokość kredytu lub lokaty, zdolność kredytowa albo perspektywy rozwoju klienta. Samodzielność cenowa oddziałów była w tym zakresie niezwykle wąska. Banki ustalały swoje
dodatkowych usług, rzadko spotykanych w innych bankach. W praktyce wiązałoby się to z poważnymi nakładami, przy niepewnym efekcie takich działań. Dlatego właśnie rzadko stosuje się politykę cen penetracyjnych. Przypadki stosowania takich cen odnoszą się raczej do klienta masowego i produktów standardowych oferowanych przez nowe banki dopiero wchodzące na rynek.<br><br>Polityka cenowa polskich banków polegała przede wszystkim na stosowaniu jednolitych cen dla wszystkich klientów, choć część banków nieznacznie różnicowała ceny, a niektóre z usług świadczyła bezpłatnie. Podstawą różnicowania cen była wysokość kredytu lub lokaty, zdolność kredytowa albo perspektywy rozwoju klienta. Samodzielność cenowa oddziałów była w tym zakresie niezwykle wąska. Banki ustalały swoje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego