Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy odzieży
Rok: 2003
20,00.
MAKIJAŻ
Estee Lauder Wychodząc naprzeciw pragnieniu kobiet, by styl makijażu oczu w sezonie jesiennym był bardziej odważny i dynamiczny, firma Estee Lauder wprowadza kolekcję The New Eyes, która odwołuje się do animacji obrazu. W centrum uwagi są oczy, tak więc główną część jesiennej kolekcji kosmetyków stanowią nowe, podwójne cienie do powiek Pure Color. Połączenie jasnego i ciemnego koloru w proporcji 70/30 tworzy mocny, graficzny element. Takie zestawienie kolorystyczne pozwala również na wykreowanie wyraźnego wizerunku, który nie mieści się w ramach zwykłej definicji makijażu oczu.
Trendy w makijażu
Guerlain Główną atrakcją kolekcji makijażu Guerlain jesień-zima 2003 jest nowy tusz. Aby
20,00.<br>MAKIJAŻ<br>&lt;name type="org"&gt;Estee Lauder&lt;/&gt; Wychodząc naprzeciw pragnieniu kobiet, by styl makijażu oczu w sezonie jesiennym był bardziej odważny i dynamiczny, firma &lt;name type="org"&gt;Estee Lauder&lt;/&gt; wprowadza kolekcję The New Eyes, która odwołuje się do animacji obrazu. W centrum uwagi są oczy, tak więc główną część jesiennej kolekcji kosmetyków stanowią nowe, podwójne cienie do powiek Pure Color. Połączenie jasnego i ciemnego koloru w proporcji 70/30 tworzy mocny, graficzny element. Takie zestawienie kolorystyczne pozwala również na wykreowanie wyraźnego wizerunku, który nie mieści się w ramach zwykłej definicji makijażu oczu.<br>Trendy w makijażu<br>&lt;name type="org"&gt;Guerlain&lt;/&gt; Główną atrakcją kolekcji makijażu &lt;name type="org"&gt;Guerlain&lt;/&gt; jesień-zima 2003 jest nowy tusz. Aby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego