Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
podzielić je na trzy grupy. Do pierwszej można zaliczyć kraje znajdujące się w pierwszej ćwiartce, czyli Irlandię i Finlandię. Kraje te są z tego punktu widzenia najmniej atrakcyjne jako rynki zbytu, ponieważ liczba ludności jest tam najmniejsza, a prognozowane przyrosty są także niewielkie.
Druga grupa krajów znajduje się w drugiej ćwiartce. Ich cechy to niewielka liczba ludności, ale prognozowane są większe jej przyrosty. Spośród nich najbardziej atrakcyjna może być Portugalia, gdzie przewiduje się do 2000r. największy ze wszystkich krajów Unii Europejskiej przyrost ludności. Najbardziej atrakcyjną grupą krajów UE są w takim rozumieniu kraje znajdujące się na mapie demograficznej w trzecim polu
podzielić je na trzy grupy. Do pierwszej można zaliczyć kraje znajdujące się w pierwszej ćwiartce, czyli Irlandię i Finlandię. Kraje te są z tego punktu widzenia najmniej atrakcyjne jako rynki zbytu, ponieważ liczba ludności jest tam najmniejsza, a prognozowane przyrosty są także niewielkie.<br>Druga grupa krajów znajduje się w drugiej ćwiartce. Ich cechy to niewielka liczba ludności, ale prognozowane są większe jej przyrosty. Spośród nich najbardziej atrakcyjna może być Portugalia, gdzie przewiduje się do 2000r. największy ze wszystkich krajów Unii Europejskiej przyrost ludności. Najbardziej atrakcyjną grupą krajów UE są w takim rozumieniu kraje znajdujące się na mapie demograficznej w trzecim polu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego