Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
się.
11,
niespotykane w innych gatunkach komunikacji masowej natężenie ekspozycji przekazów tworzące silną presję informacyjną;
12,
wyjątkową efektywność odbioru komunikatów przez odbiorcę w sposób automatyczny, który w niewielkim stopniu angażuje świadomość.
Proces percepcji i interpretacji przekazów reklamowych dzieli się na cztery etapy, analogicznie do stadiów odbioru informacji z otoczenia: odbioru, dekodowania, interpretacji i reakcji na docierającą informację. Proces odbioru przekazu reklamowego opisywany jest w literaturze ekonomicznej w sposób globalny i nie uwzględnia procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych modyfikujących odbiór i interpretację informacji kodowanych w przekazie reklamowym. Dotyczą one zakłóceń sytuacji odbioru o charakterze sytuacyjnym, różnego stopnia koncentracji uwagi odbiorcy w zależności
się. <br>11, <br>niespotykane w innych gatunkach komunikacji masowej natężenie ekspozycji przekazów tworzące silną presję informacyjną; <br>12, <br>wyjątkową efektywność odbioru komunikatów przez odbiorcę w sposób automatyczny, który w niewielkim stopniu angażuje świadomość. <br>Proces percepcji i interpretacji przekazów reklamowych dzieli się na cztery etapy, analogicznie do stadiów odbioru informacji z otoczenia: odbioru, dekodowania, interpretacji i reakcji na docierającą informację. Proces odbioru przekazu reklamowego opisywany jest w literaturze ekonomicznej w sposób globalny i nie uwzględnia procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych modyfikujących odbiór i interpretację informacji kodowanych w przekazie reklamowym. Dotyczą one zakłóceń sytuacji odbioru o charakterze sytuacyjnym, różnego stopnia koncentracji uwagi odbiorcy w zależności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego