Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
udział tej grupy, wynoszący 25%. Natomiast grupa ludności w wieku ponad 60 lat, której udział na początku lat dziewięćdziesiątych wynosił 20%, zwiększy się. Szacuje się, że do 2000r. udział tej grupy ludności będzie wynosił ok.34%. Dla porównania można podać, że te wskaźniki dla USA i Japonii będą według prognoz demograficznych wynosić odpowiednio:29% i 36%.
Zmiany struktury wiekowej ludności w krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie miało istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, prowadzących tam swoje działania gospodarcze. Spowoduje to zapewne zmiany struktury spożycia i popytu na różne grupy produktów. Ocenia się, że wzrośnie popyt
udział tej grupy, wynoszący 25%. Natomiast grupa ludności w wieku ponad 60 lat, której udział na początku lat dziewięćdziesiątych wynosił 20%, zwiększy się. Szacuje się, że do 2000r. udział tej grupy ludności będzie wynosił ok.34%. Dla porównania można podać, że te wskaźniki dla USA i Japonii będą według prognoz demograficznych wynosić odpowiednio:29% i 36%.<br>Zmiany struktury wiekowej ludności w krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie miało istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, prowadzących tam swoje działania gospodarcze. Spowoduje to zapewne zmiany struktury spożycia i popytu na różne grupy produktów. Ocenia się, że wzrośnie popyt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego