Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
robót radzimy omijać, jadąc Wybrzeżem Gdyńskim do Trasy AK. Robotnicy zapowiadają, że skończą pracę do 30 stycznia.

No i ruszyło drążenie drugiego tunelu
METRO
Wczoraj rozpoczęła się budowa drugiej nitki tunelu, który połączy stacje Plac Wilsona i Marymont. Pierwsza nitka ma już 30 metrów i teraz górnicy uruchomili tarczę, która drążyć będzie drugą - równoległą. Obie maszyny idą spod Hali Marymonckiej do placu Wilsona, a do pokonania mają 430 m. Metę powinny osiągnąć we wrześniu tego roku. Wtedy to dotrą do miejsca, w którym obecnie budowana jest kolejna żoliborska stacja - Plac Wilsona. Jej otwarcie zaplanowano na koniec roku.

Teraz i ty możesz
robót radzimy omijać, jadąc Wybrzeżem Gdyńskim do Trasy AK. Robotnicy zapowiadają, że skończą pracę do 30 stycznia.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;No i ruszyło drążenie drugiego tunelu&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;METRO&lt;/&gt;<br>Wczoraj rozpoczęła się budowa drugiej nitki tunelu, który połączy stacje Plac Wilsona i Marymont. Pierwsza nitka ma już 30 metrów i teraz górnicy uruchomili tarczę, która drążyć będzie drugą - równoległą. Obie maszyny idą spod Hali Marymonckiej do placu Wilsona, a do pokonania mają 430 m. Metę powinny osiągnąć we wrześniu tego roku. Wtedy to dotrą do miejsca, w którym obecnie budowana jest kolejna żoliborska stacja - Plac Wilsona. Jej otwarcie zaplanowano na koniec roku.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Teraz i ty możesz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego