Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Challenge, op. cit.

Interesujące badanie dotyczące siły różnych marek na rynku europejskim zostało przeprowadzone przez agencję reklamową Young & Rubicam początkowo we Francji, a następnie w pozostałych krajach w latach 19851990.
O sile marki stanowiły takie cechy, kojarzone z nią przez respondentów, jak zasięg rozpowszechniania marki, stopień jej znajomości przez nabywców, dynamizm i, jak to określano, uznanie jej za "najlepszą na danym rynku".
W wyniku tych badań za najsilniejsze marki produktów przemysłowych na rynku europejskim uznano marki przedstawione w tabl. 45.
Wyniki te dotyczyły całości krajów Europy Zachodniej, natomiast dla poszczególnych krajów wyglądało to następująco:
Z danych tych wynika, że są pewne
Challenge, op. cit.<br><br>Interesujące badanie dotyczące siły różnych marek na rynku europejskim zostało przeprowadzone przez agencję reklamową Young &amp; Rubicam początkowo we Francji, a następnie w pozostałych krajach w latach 19851990.<br>O sile marki stanowiły takie cechy, kojarzone z nią przez respondentów, jak zasięg rozpowszechniania marki, stopień jej znajomości przez nabywców, dynamizm i, jak to określano, uznanie jej za "najlepszą na danym rynku".<br>W wyniku tych badań za najsilniejsze marki produktów przemysłowych na rynku europejskim uznano marki przedstawione w tabl. 45.<br>Wyniki te dotyczyły całości krajów Europy Zachodniej, natomiast dla poszczególnych krajów wyglądało to następująco:<br>Z danych tych wynika, że są pewne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego