Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
realizować strategię dywersyfikacji geograficznej i koncentracji asortymentowej.
Natomiast w przypadku przedsiębiorstw, które mają zróżnicowany asortyment i już obecnie działają na wielu rynkach, trudno będzie w warunkach rosnącej konkurencji w krajach Unii Europejskiej taką pozycję utrzymać. Będą to mogły osiągnąć jedynie duże firmy o odpowiednich zasobach. Inne przedsiębiorstwa muszą zmniejszyć stopień dywersyfikacji swego asortymentu. Jak więc widać, decyzje przedsiębiorstw dotyczące stopnia zróżnicowania asortymentu są powiązane z przewidywaną dywersyfikacją ich działań na rynkach krajów Unii Europejskiej. Poza tym należy jeszcze uwzględniać konieczność ponownego sprecyzowania segmentów rynkowych. W przypadku koncentracji asortymentowej i zróżnicowania rynkowego celowe jest zidentyfikowanie międzynarodowych, paneuropejskich segmentów nabywców. O tendencjach w
realizować strategię dywersyfikacji geograficznej i koncentracji asortymentowej.<br>Natomiast w przypadku przedsiębiorstw, które mają zróżnicowany asortyment i już obecnie działają na wielu rynkach, trudno będzie w warunkach rosnącej konkurencji w krajach Unii Europejskiej taką pozycję utrzymać. Będą to mogły osiągnąć jedynie duże firmy o odpowiednich zasobach. Inne przedsiębiorstwa muszą zmniejszyć stopień dywersyfikacji swego asortymentu. Jak więc widać, decyzje przedsiębiorstw dotyczące stopnia zróżnicowania asortymentu są powiązane z przewidywaną dywersyfikacją ich działań na rynkach krajów Unii Europejskiej. Poza tym należy jeszcze uwzględniać konieczność ponownego sprecyzowania segmentów rynkowych. W przypadku koncentracji asortymentowej i zróżnicowania rynkowego celowe jest zidentyfikowanie międzynarodowych, paneuropejskich segmentów nabywców. O tendencjach w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego