Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedstawia rys.27. Mamy tu, jak widać, trzy warianty takich transakcji: import równoległy - czyli dodatkowy import w stosunku do dokonywanego przez autoryzowanych pośredników, prowadzony przez inne firmy w sytuacji, gdy cena produktu w kraju importera jest znacznie wyższa niż w kraju producenta, reimport - czyli dokonywanie przez firmy nieautoryzowane importu produktów eksportowanych przez autoryzowanych eksporterów; występuje on wówczas, gdy poziom cen w kraju producenta-eksporetra jest wyższy od poziomu cen w kraju, do którego kierowany jest oficjalny eksport, lateralny "szary import" - czyli przepływ towarów między rynkami, na które jest kierowany eksport za pośrednictwem autoryzowanych pośredników handlowych.
Dużym zagrożeniem dla producentów jest reimport
przedstawia rys.27. Mamy tu, jak widać, trzy warianty takich transakcji: import równoległy - czyli dodatkowy import w stosunku do dokonywanego przez autoryzowanych pośredników, prowadzony przez inne firmy w sytuacji, gdy cena produktu w kraju importera jest znacznie wyższa niż w kraju producenta, reimport - czyli dokonywanie przez firmy nieautoryzowane importu produktów eksportowanych przez autoryzowanych eksporterów; występuje on wówczas, gdy poziom cen w kraju producenta-eksporetra jest wyższy od poziomu cen w kraju, do którego kierowany jest oficjalny eksport, lateralny "szary import" - czyli przepływ towarów między rynkami, na które jest kierowany eksport za pośrednictwem autoryzowanych pośredników handlowych.<br>Dużym zagrożeniem dla producentów jest reimport
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego