Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
miejsca, w którym film fabularny przerywany jest blokiem reklam. Bardzo często jest to punkt kulminacyjny lub najistotniejszy dla określonej sekwencji.
Prototypowe reakcje ekspresyjne opierają się na wrodzonych lub wyuczonych schematach reakcji emocjonalnych. Ich odbiór wymaga istnienia doświadczeń empatycznych związanych ze zdolnością do określania lub współodczuwania emocji przeżywanych przez innych. Schematy ekspresji, często występujące w realnych sytuacjach, przy tym o intensywności kontrastującej z ładunkiem emocjonalnym tła, wpływają na koncentrację uwagi. W procesie reklamy często stosowane



są schematy związane z gestami otwierającymi kontakt niewerbalny. Wykorzystywane są też wzorce atrakcyjności fizycznej oraz formy komunikacji niewerbalnej.
Zmienność natężenia emocji kodowanych w przekazie. Efekt ten może
miejsca, w którym film fabularny przerywany jest blokiem reklam. Bardzo często jest to punkt kulminacyjny lub najistotniejszy dla określonej sekwencji. <br>Prototypowe reakcje ekspresyjne opierają się na wrodzonych lub wyuczonych schematach reakcji emocjonalnych. Ich odbiór wymaga istnienia doświadczeń empatycznych związanych ze zdolnością do określania lub współodczuwania emocji przeżywanych przez innych. Schematy ekspresji, często występujące w realnych sytuacjach, przy tym o intensywności kontrastującej z ładunkiem emocjonalnym tła, wpływają na koncentrację uwagi. W procesie reklamy często stosowane <br>&lt;page nr=115&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=116&gt;<br>są schematy związane z gestami otwierającymi kontakt niewerbalny. Wykorzystywane są też wzorce atrakcyjności fizycznej oraz formy komunikacji niewerbalnej. <br>Zmienność natężenia emocji kodowanych w przekazie. Efekt ten może
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego