Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
produktu, związków między nimi lub znacznej ilości argumentów. W tej ostatniej sytuacji mamy do czynienia ze strukturą zbliżoną do klasycznego przekazu informacyjnego. Forma staje się wtedy podrzędna wobec treści logicznej komunikatu. Ilość informacji, kodowana w strukturze wiadomości, zależna jest od ilości cech tworzących obraz produktu oraz fazy kampanii, w jakiej emitowany jest komunikat.

ŚRODKI KOMPOZYCJI BAZOWEJ KOMUNIKATU UTRWALANEGO W DRUKU
Dla selekcji przekazu oraz jego wstępnej identyfikacji, a więc dla sytuacji, w których skupiamy się na innych wiadomościach, lub nie jesteśmy skoncentrowani, istotne są:
- związki wielkości między komunikatem a sąsiednimi informacjami;
- sposób rozwiązania płaszczyzny;
- związki między głównymi elementami wiadomości;
- reguły zależności
produktu, związków między nimi lub znacznej ilości argumentów. W tej ostatniej sytuacji mamy do czynienia ze strukturą zbliżoną do klasycznego przekazu informacyjnego. Forma staje się wtedy podrzędna wobec treści logicznej komunikatu. Ilość informacji, kodowana w strukturze wiadomości, zależna jest od ilości cech tworzących obraz produktu oraz fazy kampanii, w jakiej emitowany jest komunikat. <br>&lt;page nr=142&gt;<br>&lt;tit&gt;ŚRODKI KOMPOZYCJI BAZOWEJ KOMUNIKATU UTRWALANEGO W DRUKU&lt;/&gt;<br>Dla selekcji przekazu oraz jego wstępnej identyfikacji, a więc dla sytuacji, w których skupiamy się na innych wiadomościach, lub nie jesteśmy skoncentrowani, istotne są: <br>- związki wielkości między komunikatem a sąsiednimi informacjami; <br>- sposób rozwiązania płaszczyzny; <br>- związki między głównymi elementami wiadomości; <br>- reguły zależności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego