Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
potężnych międzynarodowych koncernów jak Coca-Cola czy PepsiCo. W rekordowym 1999 r. Frugo przyniosło producentowi prawie 100 mln zł wpływów. Wszystko za sprawą umiejętnie stosowanych narzędzi marketingowych - począwszy od nazwy wykorzystującej młodzieżowy slang, przez kształt butelki, etykiety, a skończywszy na odlotowych reklamach. Twórcom Frugo udało się więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją z konsumentami. To zadanie szczególnie trudne, zwłaszcza w przypadku młodych ludzi, do których słabo przemawiają argumenty racjonalne (o zdrowiu, witaminach, braku konserwantów itp.). W ich przypadku trzeba grać na emocjach, wykorzystując naturalną skłonność do buntu czy chęć bycia modnym. Twórcy reklam umiejętnie zagrali na obu
potężnych międzynarodowych koncernów jak Coca-Cola czy PepsiCo. W rekordowym 1999 r. Frugo przyniosło producentowi prawie 100 mln zł wpływów. Wszystko za sprawą umiejętnie stosowanych narzędzi marketingowych - począwszy od nazwy wykorzystującej młodzieżowy slang, przez kształt butelki, etykiety, a skończywszy na odlotowych reklamach. Twórcom Frugo udało się więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją z konsumentami. To zadanie szczególnie trudne, zwłaszcza w przypadku młodych ludzi, do których słabo przemawiają argumenty racjonalne (o zdrowiu, witaminach, braku konserwantów itp.). W ich przypadku trzeba grać na emocjach, wykorzystując naturalną skłonność do buntu czy chęć bycia modnym. Twórcy reklam umiejętnie zagrali na obu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego