Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1999
Chcąc zaspokoić oczekiwania użytkowniczek, pragniemy poznać Pani opinię na temat naszych produktów. W tym celu opracowaliśmy krótką ankietę, która pozwoli nam poznać Pani oczekiwania wobec nowoczesnych produktów do koloryzacji włosów.
1. Czy jest to Pani pierwszy zakup farby do włosów?
tak nie
2. Czy po raz pierwszy sięgnęła Pani po farbę NATEA?
tak nie
3. Prosimy o podanie marki najczęściej dotychczas stosowanego środka do farbowania włosów ......
4. Jak często farbuje Pani włosy?
a. raz w miesiącu
b. raz na 3 miesiące
c. raz na pół roku
d. okazjonalnie
5. W jakim celu farbuje Pani włosy?
a. pokrycia siwizny
b. zmiany koloru
Chcąc zaspokoić oczekiwania użytkowniczek, pragniemy poznać Pani opinię na temat naszych produktów. W tym celu opracowaliśmy krótką ankietę, która pozwoli nam poznać Pani oczekiwania wobec nowoczesnych produktów do koloryzacji włosów.<br>1. Czy jest to Pani pierwszy zakup farby do włosów?<br>tak nie<br>2. Czy po raz pierwszy sięgnęła Pani po farbę NATEA?<br>tak nie<br>3. Prosimy o podanie marki najczęściej dotychczas stosowanego środka do farbowania włosów ......<br>4. Jak często farbuje Pani włosy?<br>a. raz w miesiącu <br>b. raz na 3 miesiące<br>c. raz na pół roku<br>d. okazjonalnie<br>5. W jakim celu farbuje Pani włosy?<br>a. pokrycia siwizny <br>b. zmiany koloru
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego