Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
odpowiada tendencjom na świecie. Znane marki perfumeryjne wprowadzają wody odwołujące się do podobnych pomysłów, min. kobiety "nieoficjalnej", tajemniczej czy ignorującej konwenanse i podążającej za sobą samą. Łączy je idea prywatnego, intymnego obszaru kobiecości, sekretu i tajemnicy. Wink nawiązuje do tego popularnego nurtu - Kobieta Wink oddycha lekko, bawi się radośnie i flirtuje ze swobodą.
Zrób więcej!
Teraz niepowtarzalna okazja. Kupujesz 4, płacisz za 3!
Oferta podlega zwielokrotnieniu, np. jeśli kupisz 8 buteleczek, 2 dostaniesz gratis!
zamów 4 x - w tym GRATIS
zamów 8 x - w tym GRATIS
Weź udział w Programie i zarób więcej!
Sprzedaż w KATALOGU 03/2004-03-26 Dzień
odpowiada tendencjom na świecie. Znane marki perfumeryjne wprowadzają wody odwołujące się do podobnych pomysłów, min. kobiety "nieoficjalnej", tajemniczej czy ignorującej konwenanse i podążającej za sobą samą. Łączy je idea prywatnego, intymnego obszaru kobiecości, sekretu i tajemnicy. Wink nawiązuje do tego popularnego nurtu - Kobieta Wink oddycha lekko, bawi się radośnie i flirtuje ze swobodą.<br>Zrób więcej!<br>Teraz niepowtarzalna okazja. Kupujesz 4, płacisz za 3!<br>Oferta podlega zwielokrotnieniu, np. jeśli kupisz 8 buteleczek, 2 dostaniesz gratis!<br>zamów 4 x - w tym GRATIS<br>zamów 8 x - w tym GRATIS<br>Weź udział w Programie i zarób więcej!<br>Sprzedaż w KATALOGU 03/2004-03-26 Dzień
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego