Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
prawdopodobieństwa lub nowości sytuacji użytkowania produktu. Istotny jest sam typ sytuacji, charakter jej przebiegu oraz tworzące ją elementy. Kategorie te bardzo często decydują o autentyzmie realnego lub idealnego użytkowania produktu. W odniesieniu do omawianej sytuacji modelowej dobrym przykładem jest dynamika aktu zakupu samochodu przez młodego człowieka, który nie dysponuje nadmiarem gotówki. Wynikające z tej sytuacji problemy mogą być rozwiązywane przez system sprzedaży, jaki stosuje producent.
Jak łatwo zauważyć, przytaczane przykłady cech produktu mogą być często klasyfikowane pod względem więcej niż jednej kategorii. Trudno jest oddzielić niezawodność samochodu od związków z jego strukturą lub konsekwencje społeczne posiadania produktu od reakcji emocjonalnej na
prawdopodobieństwa lub nowości sytuacji użytkowania produktu. Istotny jest sam typ sytuacji, charakter jej przebiegu oraz tworzące ją elementy. Kategorie te bardzo często decydują o autentyzmie realnego lub idealnego użytkowania produktu. W odniesieniu do omawianej sytuacji modelowej dobrym przykładem jest dynamika aktu zakupu samochodu przez młodego człowieka, który nie dysponuje nadmiarem gotówki. Wynikające z tej sytuacji problemy mogą być rozwiązywane przez system sprzedaży, jaki stosuje producent. <br>Jak łatwo zauważyć, przytaczane przykłady cech produktu mogą być często klasyfikowane pod względem więcej niż jednej kategorii. Trudno jest oddzielić niezawodność samochodu od związków z jego strukturą lub konsekwencje społeczne posiadania produktu od reakcji emocjonalnej na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego