Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
Już teraz widać, że plan ten zostanie przekroczony. Działanie tego ubezpieczyciel najbardziej dotyka agentów, i to nie tylko z powodu kontrowersyjnych reklam, ale przede wszystkim zachowania klientów. Ci dzwonią do Link4, proszą o kwotację lub tylko blefują zaczynając rozmowę z agentem od słów: "oni chcą mnie ubezpieczyć za 1200 zł, ile będzie u was?" W efekcie pojawiają się specjalne zniżki marketingowe i promocje, które pozwalają zawrzeć umowę z taką samą, jak w Link4, składkę. Powstaje tu pytanie, jak odbije się ten sposób konkurencji na wynikach towarzystw działających w sposób tradycyjny, więc droższy?
ŻYCIÓWKA W TARAPATACH
Spadek popytu dotknął też ubezpieczycieli życiowych. Według
Już teraz widać, że plan ten zostanie przekroczony. Działanie tego ubezpieczyciel najbardziej dotyka agentów, i to nie tylko z powodu kontrowersyjnych reklam, ale przede wszystkim zachowania klientów. Ci dzwonią do &lt;name type="org"&gt;Link4&lt;/&gt;, proszą o kwotację lub tylko blefują zaczynając rozmowę z agentem od słów: "oni chcą mnie ubezpieczyć za 1200 zł, ile będzie u was?" W efekcie pojawiają się specjalne zniżki marketingowe i promocje, które pozwalają zawrzeć umowę z taką samą, jak w &lt;name type="org"&gt;Link4&lt;/&gt;, składkę. Powstaje tu pytanie, jak odbije się ten sposób konkurencji na wynikach towarzystw działających w sposób tradycyjny, więc droższy?<br>ŻYCIÓWKA W TARAPATACH<br>Spadek popytu dotknął też ubezpieczycieli życiowych. Według
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego