Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
ze sprężyną śrubową, miękkie, dobrze resorowane siodło i hamulce szczękowe zapewniały wygodną i bezpieczną jazdę nawet na długich dystansach.
Najtańszy NSU Quick zużywał niewiele paliwa: przy prędkości maksymalnej 55 km/h zawartość siedmiolitrowego zbiornika wystarczała na 400 km! Do każdego motocykla producent dodawał ręczny sygnał dźwiękowy, bagażnik i podpórkę tylnego koła. W sieci sprzedaży NSU oprócz Quicka oferowano również nieco droższy model Pony o bardziej skomplikowanej konstrukcji. Zamiast rozrusznika typu rowerowego montowano w nim nożny "kickstarter" i trzystopniową skrzynię biegów. Ogółem wyprodukowano ponad 100 tysięcy egzemplarzy obu modeli.
Panu Markowi Prószyńskiemu dziękujemy za pomoc w realizacji zdjęć NSU Quick.
Rafał Jemielita
ze sprężyną śrubową, miękkie, dobrze resorowane siodło i hamulce szczękowe zapewniały wygodną i bezpieczną jazdę nawet na długich dystansach.<br>Najtańszy NSU Quick zużywał niewiele paliwa: przy prędkości maksymalnej 55 km/h zawartość siedmiolitrowego zbiornika wystarczała na 400 km! Do każdego motocykla producent dodawał ręczny sygnał dźwiękowy, bagażnik i podpórkę tylnego koła. W sieci sprzedaży NSU oprócz Quicka oferowano również nieco droższy model Pony o bardziej skomplikowanej konstrukcji. Zamiast rozrusznika typu rowerowego montowano w nim nożny "kickstarter" i trzystopniową skrzynię biegów. Ogółem wyprodukowano ponad 100 tysięcy egzemplarzy obu modeli.<br>Panu Markowi Prószyńskiemu dziękujemy za pomoc w realizacji zdjęć NSU Quick.<br>&lt;au&gt;Rafał Jemielita
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego