Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
Wnętrze utrzymane w "ciepłych barwach - pomarańczowych i koralowych". Miejsce ma "niepowtarzalny klimat", "100 punktów za pomysł".
HAVANA CLUB

Podwórko kamienicy w środku miasta "zamienia się w gorące, kubańskie miejsce". "Można wypróbować, czy jeszcze pamiętamy krok mambo lub salsy z kursu". N górze restauracja i barek, na dole pub, "w ogródku kolorowe światełka". "Klimat wakacyjnych knajpek", "plażowych barów i drinków z parasolkami", "po prostu Buena Vista Social Club". "Cieple kolory wyzwalają bardzo pozytywną energię", "wprowadza się tu człowiek w bardzo rozrywkowy nastrój". Nadaje się "na wszystkie nieformalne spotkania", choć "latem w ogródku miejsca nie uświadczysz", "gwarno, tłocznie, radośnie". "Można kupić cygara". Kuchnia
Wnętrze utrzymane w "ciepłych barwach - pomarańczowych i koralowych". Miejsce ma "niepowtarzalny klimat", "100 punktów za pomysł".<br>HAVANA CLUB<br>&lt;gap&gt;<br>Podwórko kamienicy w środku miasta "zamienia się w gorące, kubańskie miejsce". "Można wypróbować, czy jeszcze pamiętamy krok mambo lub salsy z kursu". N górze restauracja i barek, na dole pub, "w ogródku kolorowe światełka". "Klimat wakacyjnych knajpek", "plażowych barów i drinków z parasolkami", "po prostu Buena Vista Social Club". "Cieple kolory wyzwalają bardzo pozytywną energię", "wprowadza się tu człowiek w bardzo rozrywkowy nastrój". Nadaje się "na wszystkie nieformalne spotkania", choć "latem w ogródku miejsca nie uświadczysz", "gwarno, tłocznie, radośnie". "Można kupić cygara". Kuchnia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego