Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
lepiej przystosowanymi do charakterystyki toru, które - co nie jest tajemnicą - różne są w zależności od tworzywa nawierzchni i geometrii.
Wiadomo, że Brytyjczycy i Szwedzi z powodzeniem już eksploatują żużlówki Jawa-Eso z czterozaworowymi głowicami, których konstrukcja stanowi ponoć tajemnicę kilku angielskich mechaników i podglądnąć tego się nie da, można tylko kupić. Podobną drogą rozwoju motocykla żużlowego poszła angielska firma Weslake i nasze władze sportu żużlowego poczyniły już starania, aby sprowadzić próbną serię takich silników.
Osobna sprawa, jeśli jesteśmy przy sprzęcie - to problem jego przygotowania w zaciszach warsztatów klubowych. To jasne, że każdy z mechaników ma swoje doświadczenia i tajemnice ale wydaje
lepiej przystosowanymi do charakterystyki toru, które - co nie jest tajemnicą - różne są w zależności od tworzywa nawierzchni i geometrii. <br>Wiadomo, że Brytyjczycy i Szwedzi z powodzeniem już eksploatują żużlówki Jawa-Eso z czterozaworowymi głowicami, których konstrukcja stanowi ponoć tajemnicę kilku angielskich mechaników i podglądnąć tego się nie da, można tylko kupić. Podobną drogą rozwoju motocykla żużlowego poszła angielska firma Weslake i nasze władze sportu żużlowego poczyniły już starania, aby sprowadzić próbną serię takich silników.<br>Osobna sprawa, jeśli jesteśmy przy sprzęcie - to problem jego przygotowania w zaciszach warsztatów klubowych. To jasne, że każdy z mechaników ma swoje doświadczenia i tajemnice ale wydaje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego