Typ tekstu: Książka Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych Rok: 2004
Zgłoś uwagę
UWAGA: Po wysłaniu zgłoszenia, otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o jego potwierdzenie.
badania pozwalały na odtworzenie od 47 do 56% konsumpcji rejestrowanej w kraju (Jasiński 1989).
Wielkość konsumpcji w próbie, a tym samym wielkość coverage rate zależy w decydującym stopniu od stosunkowo niewielkiej grupy osób intensywnie pijących, na którą przypada większość spożycia. Na przykład w badaniach z 1985 roku, zrealizowanych na próbie kwotowej, 14,5% respondentów wypijało ponad 70% całej konsumpcji w próbie, podczas gdy na pozostałe 85,5% przypadało zaledwie 30% alkoholu. Można sobie wyobrazić, że wypadnięcie z tej próby połowy intensywnie pijących i ograniczenie ich udziału do 7,25% oznaczałoby zmniejszenie konsumpcji w próbie o mniej więcej 35% z 3,6
badania pozwalały na odtworzenie od 47 do 56% konsumpcji rejestrowanej w kraju (Jasiński 1989).<br><br>Wielkość konsumpcji w próbie, a tym samym wielkość coverage rate zależy w decydującym stopniu od stosunkowo niewielkiej grupy osób intensywnie pijących, na którą przypada większość spożycia. Na przykład w badaniach z 1985 roku, zrealizowanych na próbie kwotowej, 14,5% respondentów wypijało ponad 70% całej konsumpcji w próbie, podczas gdy na pozostałe 85,5% przypadało zaledwie 30% alkoholu. Można sobie wyobrazić, że wypadnięcie z tej próby połowy intensywnie pijących i ograniczenie ich udziału do 7,25% oznaczałoby zmniejszenie konsumpcji w próbie o mniej więcej 35% z 3,6
wiemy, jak cenny jest Twój czas – zajmiemy Ci tylko chwilę.
Czy dasz nam szansę, abyśmy mogli dalej tworzyć źródło Twojej sprawdzonej, darmowej wiedzy, z której właśnie chcesz skorzystać? Bez wpływu z reklam będzie to po prostu niemożliwe.
Dlatego prosimy – dodaj naszą domenę, jako wyjątek lub skorzystaj z instrukcji i odblokuj wyświetlanie reklam na naszych serwisach.