Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ryzykujemy - powiada - i poszerzamy ofertę o coś mniej standardowego, co w badaniach nie zyskuje dobrych ocen, ale według naszej intuicji ma potencjał. Tak było choćby z piosenką Reni Jusis "Kiedyś cię znajdę", utrzymaną w klimatach klubowych, czyli jednak niszowych. Zaryzykowaliśmy i piosenka Reni stała się przebojem. Zetka też zaczęła ją lansować mimo większej rezerwy.

Oczywiście nie zawsze intuicja sprawdza się w praktyce. Sprawdza się za to niemal zawsze nazwisko wykonawcy. RMF może w ciemno stawiać na Celine Dion, Tinę Turner czy Beatę Kozidrak, bo wie, również na podstawie badań, że target je uwielbia. Na reklamowych planszach RMF uśmiechają się dobrze znane
ryzykujemy - powiada - i poszerzamy ofertę o coś mniej standardowego, co w badaniach nie zyskuje dobrych ocen, ale według naszej intuicji ma potencjał. Tak było choćby z piosenką Reni Jusis "Kiedyś cię znajdę", utrzymaną w klimatach klubowych, czyli jednak niszowych. Zaryzykowaliśmy i piosenka Reni stała się przebojem. Zetka też zaczęła ją lansować mimo większej rezerwy.<br><br>Oczywiście nie zawsze intuicja sprawdza się w praktyce. Sprawdza się za to niemal zawsze nazwisko wykonawcy. RMF może w ciemno stawiać na Celine Dion, Tinę Turner czy Beatę Kozidrak, bo wie, również na podstawie badań, że &lt;orig&gt;target&lt;/&gt; je uwielbia. Na reklamowych planszach RMF uśmiechają się dobrze znane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego