Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
firma osiągnęła spore obroty tym produktem. Piwo bezalkoholowe Bavaria było także eksportowane do innych krajów europejskich.
W czasie wojny w Zatoce Perskiej ten browar eksportował 1 milion puszek piwa bezalkoholowego tygodniowo dla przebywających tam żołnierzy sił alianckich.
Inna holenderska firma Douwe Egberts, produkująca herbatę marki Pickwick, znalazła na rynku europejskim lukę w postaci popytu na herbatę o różnych smakach owocowych, np. truskawkową, pomarańczową, cytrynową itp. i rozwinęła eksport na wiele rynków.
Niemiecki bank Direktbank analizując popyt na produkty bankowe doszedł do wniosku, że atrakcyjną luką rynkową jest popyt na kredyty dla osób starszych; ten segment rynkowy został w dużym stopniu zignorowany
firma osiągnęła spore obroty tym produktem. Piwo bezalkoholowe Bavaria było także eksportowane do innych krajów europejskich.<br>W czasie wojny w Zatoce Perskiej ten browar eksportował 1 milion puszek piwa bezalkoholowego tygodniowo dla przebywających tam żołnierzy sił alianckich.<br>Inna holenderska firma Douwe Egberts, produkująca herbatę marki Pickwick, znalazła na rynku europejskim lukę w postaci popytu na herbatę o różnych smakach owocowych, np. truskawkową, pomarańczową, cytrynową itp. i rozwinęła eksport na wiele rynków.<br>Niemiecki bank Direktbank analizując popyt na produkty bankowe doszedł do wniosku, że atrakcyjną luką rynkową jest popyt na kredyty dla osób starszych; ten segment rynkowy został w dużym stopniu zignorowany
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego