Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
wymieniać bardzo dużo części, silnika, niestety nie można, bo numerowany.
Byłem kiedyś na pewnej Piastowskiej stacji, na którą zgłosił się sympatyczny taksówkarz z 10-miesięcznym, a więc jeszcze gwarancyjnym samochodem dla wymiany łańcucha rozrządu. Taksówkarz miał na liczniku swego samochodu 9900 km - przebieg uzasadniający dokonanie naprawy za darmo, ale zupełnie łyse opony. Gdy majster stacji zapytał: panie, pan mnie chcesz wmówić że te opony nie mają jeszcze 10-tysięcznego przebiegu, taksówkarz odpowiedział z wdziękiem: mają już 70 tys., ale chodziły na innym wozie i panu nic do tego, decyduje licznik.
Otóż licznik taksówki prawidłowo zaplombowany miał rzeczywiście 9900 km. Przypadkowo wiem
wymieniać bardzo dużo części, silnika, niestety nie można, bo numerowany.<br>Byłem kiedyś na pewnej Piastowskiej stacji, na którą zgłosił się sympatyczny taksówkarz z 10-miesięcznym, a więc jeszcze gwarancyjnym samochodem dla wymiany łańcucha rozrządu. Taksówkarz miał na liczniku swego samochodu 9900 km - przebieg uzasadniający dokonanie naprawy za darmo, ale zupełnie łyse opony. Gdy majster stacji zapytał: panie, pan mnie chcesz wmówić że te opony nie mają jeszcze 10-tysięcznego przebiegu, taksówkarz odpowiedział z wdziękiem: mają już 70 tys., ale chodziły na innym wozie i panu nic do tego, decyduje licznik.<br>Otóż licznik taksówki prawidłowo zaplombowany miał rzeczywiście 9900 km. Przypadkowo wiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego