Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2926
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
się wokół krawca i zamienić w kwilące dziecko.
"Chciałam, aby ten spektakl mówił o współczesności. I żeby można było go czytać na kilku poziomach" - mówi Lone Nedergaard, współzałożycielka i aktorka Balsamico Exspress. "W teatrze najbardziej niezwykłe jest współistnienie i wzajemne oddziaływanie na siebie człowieka i lalki. Lalka posiada głębię i magię - człowiek życie, światło. Przestrzeń, jaka się między nimi wytwarza, daje ogromne możliwości ekspresji teatralnej. Jak między czernią i bielą istnieje cała gama tonacji do wygrania".
Ktoś powiedział, że teatr lalkowy zaczyna się tam, gdzie kończy się akcja. To forma sztuki, która najbardziej dotyka serca. Drewniane ludziki są po to, żeby
się wokół krawca i zamienić w kwilące dziecko. <br>"&lt;q&gt;Chciałam, aby ten spektakl mówił o współczesności. I żeby można było go czytać na kilku poziomach&lt;/&gt;" - mówi &lt;name type="person"&gt;Lone Nedergaard&lt;/&gt;, współzałożycielka i aktorka &lt;name type="person"&gt;Balsamico Exspress&lt;/&gt;. "&lt;q&gt;W teatrze najbardziej niezwykłe jest współistnienie i wzajemne oddziaływanie na siebie człowieka i lalki. Lalka posiada głębię i magię - człowiek życie, światło. Przestrzeń, jaka się między nimi wytwarza, daje ogromne możliwości ekspresji teatralnej. Jak między czernią i bielą istnieje cała gama tonacji do wygrania&lt;/&gt;". <br>Ktoś powiedział, że teatr lalkowy zaczyna się tam, gdzie kończy się akcja. To forma sztuki, która najbardziej dotyka serca. Drewniane ludziki są po to, żeby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego