Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
Napięcie linki regulujesz kręcąc śrubą baryłkową przy wejściu linki do przerzutki lub przy manetce (gripshift). Kręcąc w stronę koła (odkręcając) napinasz linkę a w przeciwną poluzowujesz. Gdy przerzutka nie wrzuca na większe zębatki zwiększ napięcie linki, w przeciwnej sytuacji zmniejsz je. Musisz znaleźć optymalne położenie. Jeśli masz śruby regulacyjne przy manetkach, drobne regulacje możesz przeprowadzać w czasie jazdy i sprawdzać wyniki na bieżąco.
Jeśli napęd jest czysty i nasmarowany, a regulacja nie pomaga, przyczyną może być zużycie linek i pancerzy. Przy intensywnej jeździe warto je wymieniać nie rzadziej niż co pół roku. Kupując nowe pancerze zwróć uwagę, czy są dobrze uszczelnione
Napięcie linki regulujesz kręcąc śrubą baryłkową przy wejściu linki do przerzutki lub przy manetce (&lt;orig&gt;gripshift&lt;/&gt;). Kręcąc w stronę koła (odkręcając) napinasz linkę a w przeciwną poluzowujesz. Gdy przerzutka nie wrzuca na większe zębatki zwiększ napięcie linki, w przeciwnej sytuacji zmniejsz je. Musisz znaleźć optymalne położenie. Jeśli masz śruby regulacyjne przy manetkach, drobne regulacje możesz przeprowadzać w czasie jazdy i sprawdzać wyniki na bieżąco.<br>Jeśli napęd jest czysty i nasmarowany, a regulacja nie pomaga, przyczyną może być zużycie linek i pancerzy. Przy intensywnej jeździe warto je wymieniać nie rzadziej niż co pół roku. Kupując nowe pancerze zwróć uwagę, czy są dobrze uszczelnione
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego