Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
popytu wśród pewnych grup nabywców, m.in. tworzenie się międzynarodowych segmentów rynkowych i rosnące wymagania dotyczące produktów, na które zgłaszają zapotrzebowanie wymienione grupy konsumentów i użytkowników.

5. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej

5.1. Kształtowanie produktu i asortymentu

5.1.1. Zakres decyzji marketingowych dotyczących produktu

Zgodnie z koncepcją marketingową, decyzje przedsiębiorstwa odnoszące się do kształtowania produktu dotyczą następujących zagadnień: doboru asortymentu produktów przeznaczonych na określony rynek do docelowego segmentu rynkowego, spowodowania nadania wymaganych cech poszczególnym produktom, tworzącym ten asortyment, uwzględnianie w decyzjach fazy cyklu życia, w jakiej znajduje się produkt.

5.1.2. Ustalanie cech materialnych

Dokonując ustalania cech
popytu wśród pewnych grup nabywców, m.in. tworzenie się międzynarodowych segmentów rynkowych i rosnące wymagania dotyczące produktów, na które zgłaszają zapotrzebowanie wymienione grupy konsumentów i użytkowników.<br><br>&lt;tit&gt;5. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.1. Kształtowanie produktu i asortymentu&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.1.1. Zakres decyzji marketingowych dotyczących produktu&lt;/&gt;<br><br>Zgodnie z koncepcją marketingową, decyzje przedsiębiorstwa odnoszące się do kształtowania produktu dotyczą następujących zagadnień: doboru asortymentu produktów przeznaczonych na określony rynek do docelowego segmentu rynkowego, spowodowania nadania wymaganych cech poszczególnym produktom, tworzącym ten asortyment, uwzględnianie w decyzjach fazy cyklu życia, w jakiej znajduje się produkt.<br><br>&lt;tit&gt;5.1.2. Ustalanie cech materialnych&lt;/&gt;<br><br>Dokonując ustalania cech
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego