Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
znanymi i renomowanymi instytucjami jak Bank Handlowy czy Pekao SA.

Pani dyrektor Majchrzak ma co do tego wątpliwości. Uważa, że wysoka ocena wartości CPN jest przesadzona. Znajomość znaku wynosi 76 proc., zaledwie o 1 proc. więcej niż Petrochemii Płock, która własne stacje ma od niedawna. Poza tym CPN cieszy się marną opinią.

- Mimo to chętnie bym kupił markę CPN - zapewnia prezes Polskiej Izby Paliw Płynnych Andrzej Szczęśniak. - To dobry interes.

Prezes Szczęśniak nie może się nadziwić, że Polski Koncern Naftowy mając trzy znaki wydaje fortunę intensywnie reklamując jeden, akurat ten, którego nie ma na rynku. Planuje też rywalizację z luksusowymi stacjami
znanymi i renomowanymi instytucjami jak Bank Handlowy czy Pekao SA.<br><br>Pani dyrektor Majchrzak ma co do tego wątpliwości. Uważa, że wysoka ocena wartości CPN jest przesadzona. Znajomość znaku wynosi 76 proc., zaledwie o 1 proc. więcej niż Petrochemii Płock, która własne stacje ma od niedawna. Poza tym CPN cieszy się marną opinią.<br><br>- Mimo to chętnie bym kupił markę CPN - zapewnia prezes Polskiej Izby Paliw Płynnych Andrzej Szczęśniak. - To dobry interes.<br><br>Prezes Szczęśniak nie może się nadziwić, że Polski Koncern Naftowy mając trzy znaki wydaje fortunę intensywnie reklamując jeden, akurat ten, którego nie ma na rynku. Planuje też rywalizację z luksusowymi stacjami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego