Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 09.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
obciążonych liniach autobusy kursują częściej.
Ponad sto w ten sposób "uwolnionych" autobusów to sporo, zwłaszcza że MZA cierpi na brak pojazdów. W zeszłym roku nie kupiono ani jednego. Tymczasem żeby utrzymać na ulicach taką liczbę pojazdów jaka jeździ obecnie, MZA powinno przybywać rocznie ok. 80-100 nowych wozów. Układ na monopol
Teoretycznie konkurencja powinna zmusić Zakład do obniżki cen. Ale prawdziwa konkurencja miejskiej firmie jeszcze nie grozi. W podpisanym przez władze Warszawy w 1998 układzie zbiorowym pracy, pracownicy komunikacji zastrzegli, że sprywatyzowane może być maksymalnie 180 autobusów, czyli ok. 15 proc. przewozów. Układ obowiązuje do 2005 roku. - Wtedy chcielibyśmy, aby jedną
obciążonych liniach autobusy kursują częściej. <br>Ponad sto w ten sposób "uwolnionych" autobusów to sporo, zwłaszcza że MZA cierpi na brak pojazdów. W zeszłym roku nie kupiono ani jednego. Tymczasem żeby utrzymać na ulicach taką liczbę pojazdów jaka jeździ obecnie, MZA powinno przybywać rocznie ok. 80-100 nowych wozów. Układ na monopol<br>Teoretycznie konkurencja powinna zmusić Zakład do obniżki cen. Ale prawdziwa konkurencja miejskiej firmie jeszcze nie grozi. W podpisanym przez władze Warszawy w 1998 układzie zbiorowym pracy, pracownicy komunikacji zastrzegli, że sprywatyzowane może być maksymalnie 180 autobusów, czyli ok. 15 proc. przewozów. Układ obowiązuje do 2005 roku. - Wtedy chcielibyśmy, aby jedną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego