Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Niczym demiurg stwarzasz ludzi i umieszczasz ich na niewielkiej wyspie Eden. Pomagasz im w rozwiązywaniu codziennych problemów, tj. w działalności prorodzinnej, konstruowaniu łodzi, budowaniu magicznego kręgu. Tylko od ciebie zależy, czy twoi podopieczni będą dobrze, czy źle wychowani. Problem w tym, że wprawdzie jesteś wszechmogący, ale nie nieomylny. Przy każdej najdrobniejszej okazji musisz konsultować się z własnym sumieniem ukrytym pod dwoma postaciami: mędrca i diabła. Sprawy zaczynają się nieco komplikować, kiedy na wyspie pojawiają się inni bogowie, co gorsza - w towarzystwie dość egzotycznych potworów... W sumie - na wiele godzin możesz zapomnieć o innych zajęciach. Największymi atutami "Black & White" są: wspaniała grafika
Niczym demiurg stwarzasz ludzi i umieszczasz ich na niewielkiej wyspie Eden. Pomagasz im w rozwiązywaniu codziennych problemów, tj. w działalności prorodzinnej, konstruowaniu łodzi, budowaniu magicznego kręgu. Tylko od ciebie zależy, czy twoi podopieczni będą dobrze, czy źle wychowani. Problem w tym, że wprawdzie jesteś wszechmogący, ale nie nieomylny. Przy każdej najdrobniejszej okazji musisz konsultować się z własnym sumieniem ukrytym pod dwoma postaciami: mędrca i diabła. Sprawy zaczynają się nieco komplikować, kiedy na wyspie pojawiają się inni bogowie, co gorsza - w towarzystwie dość egzotycznych potworów... W sumie - na wiele godzin możesz zapomnieć o innych zajęciach. Największymi atutami "Black & White" są: wspaniała grafika
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego