Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
informacyjnych przekonujących do zalet poszczególnych funduszy. Stacje telewizyjne będą pokazywać ich reklamy, a w różnych miejscach na ulicy, w banku, a nawet w sklepie - będzie się można natknąć na osobę, która będzie zachęcać do przystąpienia do któregoś z funduszy. Nie wykluczone też, że w domu odwiedzi Cię akwizytor. Na szczęście, najważniejsza decyzja - o skierowaniu Twoich pieniędzy do konkretnego funduszu - należy tylko i wyłącznie do Ciebie.

O co idzie gra?
W grę wchodzą wcale niebagatelne pieniądze. Zamieszczona w niniejszej broszurce tabelka powinna Ci uzmysłowić, jak dużą sumę Twoich własnych pieniędzy możesz odprowadzić do takiego funduszu. Oczywiście są to wyliczenia przykładowe.
I tak
informacyjnych przekonujących do zalet poszczególnych funduszy. Stacje telewizyjne będą pokazywać ich reklamy, a w różnych miejscach na ulicy, w banku, a nawet w sklepie - będzie się można natknąć na osobę, która będzie zachęcać do przystąpienia do któregoś z funduszy. Nie wykluczone też, że w domu odwiedzi Cię akwizytor. Na szczęście, najważniejsza decyzja - o skierowaniu Twoich pieniędzy do konkretnego funduszu - należy tylko i wyłącznie do Ciebie.<br><br>&lt;tit&gt;O co idzie gra?&lt;/&gt;<br>W grę wchodzą wcale niebagatelne pieniądze. Zamieszczona w niniejszej broszurce tabelka powinna Ci uzmysłowić, jak dużą sumę Twoich własnych pieniędzy możesz odprowadzić do takiego funduszu. Oczywiście są to wyliczenia przykładowe.<br>I tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego